ارزش آفرینی کاربران خبرگزاری نوین


خبرگزاری فارس – 27 فروردین 1430

برای فهم زیست‌بوم رسانه در پهنه جدید، باید تغيير جايگاه کاربران در زنجيره ارزش رسانه‌ها را فهمید. زنجیره ارزش رسانه‌های سنتی در فرایند خلق، تولید، توزیع و مشاهده، به زنجیره ارزش رسانه‌های نوین، تبدیل شده، که در آن، مرحله مشاهده، به فعالیت پیچیده‌ای تبدیل شده که کاربر را درگیر خلق، تولید و توزیع محتوی می‌کند.

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  هر کس مناسب خود، صدای شکستن یک باور

آثارمقالاتمقالات منتشر شدهیادداشت‌ها و مقالات رسانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *