از خبرگزاری عمومی تا خبرگزاری تأثیرگذار بر خواص


خبرگزاری فارس – 29 اردیبهشت 1403

آیا مخاطبان ما فقط از جنس مخاطبان عمومی هستند؟ چه طیف‌هایی از مخاطبان خاص در جمع مخاطبان بالفعل و بالقوه ما قرار دارند؟ تأثیرگذاری بر این طیف از مخاطبان، و از طریق این طیف از مخاطبان چگونه اتفاق می‌افتد؟ یک خبرگزاری می‌تواند به سطحی از درج مطالب تحلیلی و اخبار موشکافانه در یک حوزه برسد، که طیف مذکور، برای به‌روز ماندن در این مسائل، و آگاهی فوری از مسائل و تحلیل‌های مهم، خود را ملزم به دیدن روزانه آن بکنند. اگر بتوانیم طیف افراد مذکور را تحت‌تأثیر قرار دهیم، و یا حداقل آنها را به این سطح از فهم برسانیم که آگاهی شما از عملکرد آنها چقدر است، می‌توانیم انتظار تغییرات مطلوب عمیق‌تری را داشته باشیم. البته نباید فراموش کرد که مخاطب قراردادن طیف خاصی از خواص، رویکرد متفاوتی از تولید خبر را می‌طلبد.

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  شخصیت فراموش شده

آثارمقالاتمقالات منتشر شدهیادداشت‌ها و مقالات رسانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *