الگوی اعتماد و مرجعیت رسانه تعاملی نوین


خبرگزاری فارس – 19 اردیبهشت 1403

زمانی کاربران به یک رسانه رجوع می‌کند و آن را به عنوان مرجع خود محسوب کرده و به او اعتماد می‌کنند، که به درستی بتوانند در آن درگیر عمل رسانه‌ای مطلوب خود بشوند، و رسانه نیز توانسته باشد برای فراهم کردن امکان این عمل رسانه‌ای تعاملی، از پشتوانه‌های مناسب زنجیره ارزش خود، به خوبی استفاده کند. این مختصات زیست بوم جدید رسانه است.

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  سيستم‌هاى خبره منابع مطالعاتى

آثارمقالاتمقالات منتشر شدهیادداشت‌ها و مقالات رسانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *