دوران سوم آموزش

اولين خصوصيت دوران سوم آموزشي‏ آن است كه با ديدگاه درخت گونه به علوم و دانشها نگاه نمي‏ كند. بلكه ساختاري گراف شكل را براي موضوعات و مباحث علمي ‏تصور مي‏ كند كه از هر زاويه‌اي به اين گراف مي‏ توان نگاه كرد. يك موضوع علمي‏ ممكن است با چند موضوع علمي‏ ديگر در اين طبقه بندي ارتباط داشته باشد. بنابراين دسته بندي كردن موضوعات علمي ‏توسط يك شخص بستگي به آن دارد كه با چه زاويه‌اي و به كدام قسمت از اين گراف واحد كه همه ابعاد علم و فلسفه را مي‏پوشاند نگاه كند.

دوران سوم آموزش

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  بحث و گفتگو در مورد نظریه عمومی فرهنگ

آثارمقالاتمقالات منتشرنشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *