سازوکارهای متداول استعدادیابی کامل و قطعی نیستند!


◾️شرایط محیطی شاگرد، خصوصیات او، مسائلی که در آینده با آن مواجه می شود، علاقه مندیهای شخصی قبلی و بعدی او و نیازهای اقتصادی و اجتماعی و عاطفی، در آنچه که مسیر استعدادهای او را شکل می دهد، بسیار موثر است.

◾️لذا این سازوکارها تا حدی که حکم قطعی را در مورد یک شاگرد ارائه نکرده و تنها اطلاعاتی را در مورد او ارائه می کنند که ممکن است درست و بعضا ممکن است نادرست نیز باشد، مورد توجه قرار گیرد.

#رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #استعداد_یابی، #تشخیص_توانمندی


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  هر شاگرد به اندازه توان و ظرفیت خود!

یادداشتها و گزیده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *