شاگرد، پژوهشگری در يك بستر غنی منابع يادگيری!


در رویکرد مدرسه ای حکمت، شاگرد به عنوان پژوهشگر، با رويکرد کلاس معکوس، در يك بستر غنی منابع يادگيری قرار می گيرد.

🔹بانك اطلاعاتی جامعی شامل چند هزار ساعت فيلم مستند، علمی و آموزشی، ميليونها صفحه متون الكترونيكی، و نرم افزارها و افزارهای آموزشی، در شبكه مدرسه، و نيز از طريق اينترنت امن شده در دسترس او است.

🔹و او به صورت جدی از آنها در فرايند آموزش استفاده می كند.

🔹فرهنگ مدرسه، برای استفاده از اين محيط غنی به صورت تدريجی شكل می گیرد.

🔹و درگير شدن در اين محيط غنی هر سال به صورت موثرتری ارتقاء می يابد.

#رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #سیستم_مدیریت_آموزشی، #کلاس_معکوس، #یادگیری_باز، #منابع_بسیط


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

نظر شما
[تعداد:    میانگین: /5]
این مطلب را نیز مطالعه کنید :
رسیدن به بصیرت یادگیری با درگیر شدن در محیط واقعی

یادداشتها و گزیده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *