◾️کار باید به گونه ای به شاگرد ارجاع شود تا او خودش پیگیر کار خود باشد.
◾️خود او شروع به کار و پیشبرد آن کند و اگر جایی احیاناً به مشکل برخورد کرد، به معلّم یا هم کلاسی خود رجوع کند.
◾️بهتر است معلم یا مربی لحظه به لحظه در کنار شاگرد نباشد تا مدام انجام کارش را مشخص و یا چک کند.
◾️در طول روز کار را به شاگرد ارجاع شود و خود شاگرد پیگیر کارهای خود باشد و بداند که کارها را مثلا تا بعد از ظهر باید انجام انجام دهد.
#رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #خودکاری، #شاگرد_فعال، #رویکرد_فعال_یادگیری
⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی