مدیریت کار و کارتمرین شاگردان در سکوها

پیام رسان کارسو- کارتمرین شاگردان

بخش سی و دوم از یادداشت‌های #ریشه‌یابی_مشکلات #تحول_تعلیم_و_تربیت، خبرگزاری فارس، 1399/10/3

آیا فقط ارسال پیام بین مربی و شاگردان کلاس، در قالب یک پیام‌رسان، برای به جریان افتادن صحیح فرایند تعلیم و تربیت و رخدادهای آن کافی است؟ در این یادداشت، از طریقه مدیریت کردن فعالیت‌ها و کارتمرین‌های شاگردان توسط سکو صحبت می کنیم و خواهیم دید که چگونه یک فناوری می‌تواند نوع و بافت تعلیم و تربیت در مدرسه را دچار دگردیسی کند.

یکی از ملزومات اینکه یادگیری به صورت فعال و خودجوش درآید، این است که شاگردان به صورت مستقل، درگیر انجام کارهای مختلف، با قابلیت مدیریت کارها و پاسخگویی نسبت به آن شوند. و اگر قرار است که شاگردان بتوانند کارهای خود را به صورت مستقل و متناسب با شرایط خود دنبال کنند، لازم است امکان ارجاع کارها توسط مربی به شاگردان وجود داشته باشد.

  • کار در این سو و آن سو
  •  ارجاع کارها، چیزی بیش از یک پیام رسان عادی
  •  از کارتمرین تا مدیریت پروژه‌ای کارها
  •  کارسو در جایگاه یک سامانه برنامه‌ریزی
  •  بستری برای فرهنگ کار و نظم در مدرسه

#اردوان_مجیدی

#مشکلات_ماهوی_نظام_تعلیم_و_تربیت

#پارادایم_جدید_تعلیم_و_تربیت

#سکوهای_تعلیم_و_تربیت

#فناوری_تعلیم_و_تربیت

#معماری_برنامه_درسی

#برنامه_ریزی_فعالیت_شاگردان

#کارتمرین‌ها

#گذار_در_بحران

#نظام_برتر

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  مربی مطمئن در راهبردی زیرکانه

آثاریادداشت‌ها و مقالات رسانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *