مربی با طمانینه در ارزشیابی زیرکانه


بخش سی و چهارم از یادداشت‌های #ریشه‌یابی_مشکلات #تحول_تعلیم_و_تربیت، خبرگزاری فارس، 1400/3/30

رشد به معنای پرکردن ظرف نیست، به معنای افزایش ظرفیت است. آزمون زیرک، تلاشی زیرکانه برای درگیر کردن شاگردان در فرایند رشد آنها است. ماهیت ارزیابی و بافت آن، در پهنه سکوها دچار تغییر و دگردیسی می شود.

– مربی زیرک و ارزشیابی زیرکانه
– مقدمه ارزشیابی در بسته‌های آموزشی
– ارزشیابی زیرکانه
– ارزشیابی نقطه زن!
– ارزشیابی در مرز توانمندی شاگرد
– مربی با طمانینه در راهبری زیرکانه

 

#مشکلات_ماهوی_نظام_تعلیم_و_تربیت، #پارادایم_جدید_تعلیم_و_تربیت، #سکوهای_تعلیم_و_تربیت، #ارشیابی_آموزشی، #بسته_های_آموزشی، #آزمونهای_زیرک، #چند_سطحی، #تشخیص_تونمندیها، #فناوری_تعلیم_و_تربیت، #گذار_در_بحران، #نظام_برتر.

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  ماموریت مدرسه فرهنگ

آثاریادداشت‌ها و مقالات رسانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *