نشست مجازی مربی مطمئن در راهبردی زیرکانه
بکارگیری آزمونهای زیرک در ویژه گرائی ارزشیابی و کمک به نقش رهبری مربی!،دوازدهمین رویداد چهارسوق، 15 اسفند 1399
وقتی مربی به جای بچه ها فکر می کند، و با تمام جزئیات از قبل پیش بینی شده، مرحله به مرحله طبق برنامه و مطالب کتاب درسی، جلو می رود، بهتر عمل می کند؟ یا وقتی فقط در نقش یک رهبر ظاهر می شود، و با آرامش و در عین حال زیرکی، بچه ها را درگیر خود یادگیری می کند، مطالب را بر اساس شرایط پیش آمده با آرامش تحلیل می کند، و از میزان درگیر شدن بچه ها و صحبتهایشان، برای تعیین مسیر بعدی بحث استفاده می کند؟
در این سخنرانی، فقط به یکی از ابعاد ماجرای مربیگری زیرکانه، وارد می شویم: ارزشیابی زیرکانه. با توجه به درگیر شدن همه مان در فضای فناوری در شرایط کرونا، ادامه بحث را از منظر توسعه فناوری دنبال میکنیم.
این سخنرانی هم برای مربیانی که دوست دارند مشی زیرکانهای را در مربی گری با طمانینه دنبال کنند، و هم برای توسعه دهندگان سکوهای نرم افزاری آموزشی، نکات جذاب، جدید و نوآورانه ای را در بر دارد؛ ان شاء الله.