مسأله مشارکت جامعه در تربیت(قسمت دوم)/ معماری حکمرانی برنامه درسی و نظام کلان تربیت


خبرگزاری فارس 17/11/1401

تخصیص و تامین منابع، فقط یکی از عناصر یک معماری تحولی نظام تربیت است و بدون تحقق و در نظر گرفتن سایر ابعاد، به تنهائی نمی تواند منجر به تحول و بهبود شود. در این قسمت به تبیین معماری ای از نظام آموزشی و نظام برنامه درسی در 2 لایه حکمرانی نظام آموزشی و حکمرانی برنامه درسی می پردازیم.

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  منشور تاریخ مدرسه حکمت

آثارپروژه تحول معماری نظام آموزشی (مبنا)پروژه‌های پژوهشیپروژه‌های معماری نظام تعلیم و تربیت و برنامه درسیمقالاتمقالات منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *