معضل میانگین گیری در تدریس همسان به همه


🔸بزرگترین اشتباه در مدرسه آن است که ما بر اساس معدل گیری میزان یادگیری همه شاگردان، خوراک یکسانی را برای همه شاگردان به صورت میانگین در نظر گرفته، و همه را مکلف به یادگیری همان می کنند.

🔹اگر هر شاگرد در هر زمینه به اندازه خودش خوراک دریافت کند، مفهوم تیزهوش و کند ذهن و شاگرد اول و شاگرد تنبل از میان می رود.

🔹تقریبا هر کسی در برخی زمینه ها پیشرو و در برخی زمینه ها پس رو خواهد بود.

#یادگیری_چند_سطحی، #هرکس_به_اندازه_خود


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  حق شاگرد را بدانید!

یادداشتها و گزیده ها

هر کس به اندازه خودیادگیری چند سطحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *