میدان باز برای حرکت شاگردان


🔹در انتخاب بسته‌ها باید به شاگردان اختیار دهیم و میدان بازی را فراهم کنیم، برای این‌که شاگرد خودش بتواند بسته‌ای را انتخاب کند و جلو برود.

🔹به نظر می‌رسد در چنین فضایی شاگردان سرعت پیشرفت در حد خودشان را خواهند داشت.

🔹و ضمناً علاقه‌ی به موضوعاتی را که ممکن است شاگردی به یک موضوعی علاقه‌مندی بیشتری داشته باشد و شاگردی به موضوعی علاقه‌مندی کمتری داشته باشد می‌تواند در یک چنین میدان بازی خودش را نشان دهد.

#یادگیری_چند_سطحی، #هرکس_به_اندازه_خود، #موضوعات_کاربردی، #یادگیری_باز


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  تحول تعلیم و تربیت در بافت غیر رسمی در مقابل سازمان رسمی!

یادداشتها و گزیده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *