نقش موثر نمایه های محیطی در یادگیری ناخودآگاه


🔹فضای محيطی در رویکرد مدرسه ای حکمت، مملو از نمايه ها، پوسترها و تابلوهای آيات قرآن و اسماء كريمه الهی است.

🔹این نمایه ها و پوسترها، شاگرد را به صورت ناخودآگاه در يادگيری به صورت مشاهده و ارتباط غير مستقيم، درگير می كند.

#رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #فضای_مدرسه، #یادگیری_غیر_مستقیم، #یادگیری_پنهان


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  یک برنامه درسی واحد برای همه ی نیازها و سلائق!

یادداشتها و گزیده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *