یادگیری فعال شاگردان در کلاس معکوس


🔹یکی از استدلالات توجیهی رویکرد کلاس معکوس آن است که مربی وقت گرانبهای خود را برای توضیح دادن به شاگردان صرف نمی کند؛

🔹بلکه شاگردان، خود مطالب را مطالعه و مشاهده نموده،

🔹و وقت حضور آنها در کلاس و به همراه مربی، به انجام تمرینها با نظارت و درگیری مستقیم مربی انجام شود.

#رویکرد_یادگیری_فعال، #کلاس_معکوس


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  برخی از مقتضيات تربيت در دورانهای سه گانه رشد

یادداشتها و گزیده ها

رویکرد یادگیری فعالکلاس معکوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *