یادگیری مطالب انتزاعی در كاربردها و فضاهای عینی

یادگیری مطالب انتزاعی در برابر یادگیری واقعی

🔹شاگردان در مدرسه حکمت، مطالب انتزاعی را در كاربردها و فضای عینی (از جمله در كلاس‌های با موضوعات كاربردی نظیر كسب و كار، گردش‌های علمی متعدد، كار عملی در مدرسه، و غرفه‌های عملی) یاد می گیرند،‌

🔹 و به جای حفظ طوطی‌وار، بصیرت و شناخت عمیق آنها در یك فرایند تكامل تدریجی افزایش می یابد.

🔹در عین اینكه مطالب كتاب‌های درسی نیز به صورت كامل یا از طریق مباحث تركیبی و كاربردی، و یا به صورت درگیر شدن مستقیم در كتاب‌های درسی، مورد پوشش قرار می‌گیرد.

#آموزش_کاربردی

#آموزش_ترکیب_گرا

#بصیرت_یادگیری

#مدرسه_حکمت


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  بسته های واگرا، کاربردی و واقعی تر!

یادداشتها و گزیده ها

آموزش ترکیب گراآموزش کاربردیبصیرت یادگیریمدرسه حکمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *