ارتقاء يا تخريب هويت در مدرسه؟ از مطلوبيت تا واقعيت!


مجله زمزمه، اردوان مجیدی، منصوره ایران نژاد، 1392

يکي از مهم ترين چيزهايي که زندگي مدرسه مي تواند به کودک هديه دهد باز شناختن مجدد خويشتن است؛ بدين معني که کودک مي تواند درباره خود به عنوان يک شخصيت مستقل و جدا از خانواده اش چيزهايي بياموزد. يکي از اصلي ترين وظايف مدرسه تکوين شخصيت و ارتقاي هويت دانش آموزان است. ولي امروز متاسفانه نسبت به خلا وجود آن در مدارس تاسف مي خوريم. چيزي كه بهانه آن شد كه در اين مقاله بپردازيم.

ارتقاء يا تخريب هويت در مدرسه؟ از مطلوبيت تا واقعيت!

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  مسئله مشارکت جامعه در تربیت و تخصیص اعتبار سرانه به شاگردان – قسمت اول

آثارمقالاتمقالات منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *