برنامه درسی شوق انگیز


🔹سازوکارهای پرورش رفتاری در رویکرد استاد و شاگردی، فقط به تشویق و تنبیه متعارف ختم نمی‌شود.

🔹و لازم است شوق آوری شاگردان با زمینه سازی شکل گیری ابعاد مختلف هیجانی او اتفاق بیافتد.

🔹مربی در فضای تربیتی استاد و شاگردی، با ایجاد بسترهای تعامل و فضای مناسب از جوانب مختلف هیجانی شاگردان، موجبات ترشح به موقع و متناسب هورمونهای شوق آور و فعال کننده را برای ایجاد تعادل و شادابی روانی شاگردان فراهم می‌کند.

#استاد_و_شاگردی، #برنامه_درسی_شوق_انگیز


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  سازوکارهای معیوب در طرح های تحولی آموزش و پرورش

یادداشتها و گزیده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *