🔹سازوکارهای پرورش رفتاری در رویکرد استاد و شاگردی، فقط به تشویق و تنبیه متعارف ختم نمیشود.
🔹و لازم است شوق آوری شاگردان با زمینه سازی شکل گیری ابعاد مختلف هیجانی او اتفاق بیافتد.
🔹مربی در فضای تربیتی استاد و شاگردی، با ایجاد بسترهای تعامل و فضای مناسب از جوانب مختلف هیجانی شاگردان، موجبات ترشح به موقع و متناسب هورمونهای شوق آور و فعال کننده را برای ایجاد تعادل و شادابی روانی شاگردان فراهم میکند.
#استاد_و_شاگردی، #برنامه_درسی_شوق_انگیز
⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی