استاد و شاگردی در مدل حکمت چه خصوصیاتی دارد؟مجید قربانعلی پورمرداد ۱۴, ۱۴۰۰ارتباط صمیمی شاگرد با استاد، این یک خصوصیت است. یعنی در ...
آیا روش مکتب خانه ای در مدرسه حکمت مورد نظر است؟مجید قربانعلی پورمرداد ۱۴, ۱۴۰۰از مزیتهای روش مکتب خانه ای هم تا حد زیادی بهره ...
فرق مربی و معلّم چیست؟مجید قربانعلی پورمرداد ۱۴, ۱۴۰۰کار مربی در مدرسه این است که بچّهها را در یک ...
مشاوره آموزشی و تربیتی شاگردان در مدرسه حکمت چگونه است؟مجید قربانعلی پورمرداد ۱۴, ۱۴۰۰برخلاف این تصور که یک اتاق مشاورهای باید در مدرسه وجود ...
اگر بخواهیم بگوییم شاگردهای مدرسهی حکمت چگونه هستند، باید چه خصوصیّاتی داشته باشند؟مجید قربانعلی پورمرداد ۱۴, ۱۴۰۰پنج خصوصیّت ذکر می کنیم که به نظر ما این پنج ...
مدرسه حکمت طبق چه معیار و خصوصیّاتی شخصیّت شاگردان را رشد میدهد؟ آیا دیدگاههای روانشناسی و دیدگاههای متداول و رایج در این حوزهها مطرح است؟ یا اینکه دیدگاه خاصّی مدّ نظر است؟مجید قربانعلی پورمرداد ۱۴, ۱۴۰۰دیدگاه مدرسهی حکمت در مورد پرورش شخصیّت، رشد اسماء حسنی الهی ...
استعداد و توانمندیهای شاگردان چگونه درک شده و ارتقاء می یابند؟مجید قربانعلی پورمرداد ۱۴, ۱۴۰۰برای درک و فهمیدن توانمندی های شاگردان، سازوکارهای متداول استعداد یابی، ...
آیا برای شکوفایی همه گونه استعدادی که ممکن است در شاگرد وجود داشته باشد (ورزشی، علمی تخصصی، علوم دینی و …) و برای پرورش افراد متخصص و کارامد در زمینه های خاص، فکر و کار شده است؟مجید قربانعلی پورمرداد ۱۴, ۱۴۰۰مدرسه ابتدایی و متوسطه اول، قطعا جایگاه تربیت افراد متخصص نیست. ...