یادگیری در محیط واقعی


🔹شخص در شرايط واقعي با مسايلي مواجه است كه در آن ابعادي از دين و مفاهيم تبيين شده در قرآن،‌ رياضيات، علوم، تعليمات اجتماعي،‌ ادبيات و هنر به صورت يكپارچه نهفته است.

🔹 مثلا وقتي شخص در محيط واقعي در يك كسب و كار خاص نظير مغازه‌داري قرار مي‌گيرد:

🔹نكاتي كه دين در مورد كسب و سلامت آن بيان كرده است، آيات مرتبط (نظير “واي بر كم فروشان” ، “پيمانه را كامل بدهيد” و “با مردم با خوش‌رويي صحبت كنيد”)‌،‌

🔹رياضيات حساب و كتاب كسب،

🔹اطلاعاتي در مورد فساد كالا و محصولات در جايگاه درس علوم،‌

🔹روابط عمومي و تعاملات اجتماعي در فروش،
مسايل كسب و كار و حكمتهاي آن كه در متون ادبي مرتبط وجود دارد،‌

🔹همه و همه در مورد مسئله كسب و كار مغازه‌داري به صورت يكپارچه مطرح است

#یادگیری_فعال_تجربی
#یادگیری_در_محیط_واقعی


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  رشد شاگردان، موضوع اصلی نظام تربیت!

یادداشتها و گزیده ها

یادگیری در محیط واقعییادگیری فعال تجربی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *