احساس امنيت برای يادگيری


🔹در رویکرد مدرسه ای حکمت، شاگرد در محيط مدرسه در محدوده حصارهای كليشه‌های از پيش تعيين شده برنامه درسی محدود نمی شود؛

🔹 و در خروج از اين محدوده نيز تهديد نمی شود.

🔹تلاش بر آن است كه محيط و بستری فراهم شود تا شاگرد برنامه درسی را حصاری براي خود تلقی نكرده؛

🔹و سازوكار مدرسه را در فرايند يادگيری تهديد كننده نبیند.

🔹و حتی در آن اجازه خطاكردن‌ و يادگرفتن از خطاهای خود را داشته باشد.

#رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #محیط_امن، #امنیت_در_یادگیری، #اجازه_برای_خطا_کردن


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  الگوی اعتماد و مرجعیت رسانه تعاملی نوین

یادداشت‌ها و مقالات رسانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *