🔹هر کسی به نوع متفاوتی از برنامه درسی، فضا و سبک آموزشی نیاز دارد.
🔹سبکهای مختلفی از محیط آموزشی و برنامه درسی در مدارس مختلف باید وجود داشته باشد، که شاگردان و کودکان مختلف، بر اساس خصوصیات و توانمندیهایشان، بتوانند محیط مناسب برای تحصیل خود را پیدا کنند.
🔸 نظام کلیشهای یکسان، رسمی و متحد پاسخگوی تنوع و نیازمندیهای مختلف نیست.
🔸ساختار برنامه ریزی متمرکز و نظارت و ارزیابی عملکرد مدارس و محیط های آموزشی بر اساس این برنامه متمرکز، اجازه هر گونه تفاوت و تمایز برای پاسخگوئی به نیازهای متفاوت شاگردان مختلف را نمیدهد.
#تحول_تعلیم_و_تربیت
#تنوع_سبکهای_آموزشی
⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی