تغییر آرام آرام مربی در مقطع جدید


🔹در سال انتهای یک مقطع تحصيلی و ورود به مقطع بالاتر، مربی سال اول مقطع بالاتر در مدرسه مقطع پائين تر و برخی کلاسهای آنها حضور پيدا کرده و با شاگردان و خصوصيات آنها آشنا می شود.

🔹اين حضور بايد بتدريج پر رنگ تر شده و تا انتهای سال تحصيلی، تعامل و حضور مربی مقطع بالاتر، به حد قابل قبولی در تعامل بين مربی جديد و فراگيران برسد.

🔹ضمن آنکه سيستم مدیریت آموزشی دو مدرسه نيز، يا باید به صورت يکپارچه عمل کرده و يا باید اطلاعات سوابق مقطع پائين تر در مورد فراگيران مورد انتقال، به سيستم مدیریت آموزشی مقطع بالاتر منتقل شود.

#رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #رویکرد_مربی_گری، #سیستم_مدیریت_آموزشی، #تغییر_مربی


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

نظر شما
[تعداد:    میانگین: /5]
این مطلب را نیز مطالعه کنید :
کلاس معکوس در رویکرد حکمت

یادداشتها و گزیده ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *