🔹در سال انتهای یک مقطع تحصيلی و ورود به مقطع بالاتر، مربی سال اول مقطع بالاتر در مدرسه مقطع پائين تر و برخی کلاسهای آنها حضور پيدا کرده و با شاگردان و خصوصيات آنها آشنا می شود.
🔹اين حضور بايد بتدريج پر رنگ تر شده و تا انتهای سال تحصيلی، تعامل و حضور مربی مقطع بالاتر، به حد قابل قبولی در تعامل بين مربی جديد و فراگيران برسد.
🔹ضمن آنکه سيستم مدیریت آموزشی دو مدرسه نيز، يا باید به صورت يکپارچه عمل کرده و يا باید اطلاعات سوابق مقطع پائين تر در مورد فراگيران مورد انتقال، به سيستم مدیریت آموزشی مقطع بالاتر منتقل شود.
#رویکرد_مدرسه_ای_حکمت، #رویکرد_مربی_گری، #سیستم_مدیریت_آموزشی، #تغییر_مربی
⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی
نظر شما
[تعداد: میانگین: /5]