موضوعات کاربردی در یادگیری


🔹در رویکرد مدرسه حکمت، موضوعاتی كه شاگرد ياد می گيرد، موضوعاتی واقعی است،

🔹كه جايگاه آنها، كاربرد آنها، رابطه آنها با موضوعات ديگری كه او می شناسد، و نياز به آنها برای او، كاملا ملموس است.

🔸نه موضوعات انتزاعی ای كه چون در سرفصل كتابهای درسی جای گرفته اند، مجبور به يادگرفتن آنها است.

#آموزش_کاربردی، #لذت_یادگیری، #آموزش_باز، #شاگرد_فعال


⚫️ یادداشتها و گزیده هائی از نوشته های اردوان مجیدی

این مطلب را نیز مطالعه کنید :  رویکرد کتاب درسی و سوق به تفکر همگرا

یادداشت‌ها و مقالات رسانه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *