- نشست اول: ٢۵ بهمن ١۴٠١
- نشست دوم: ٢٧ بهمن ١۴٠١
- نشست سوم ( آشنائی با ساختار محوری مدیریت رفتاری شاگردان):
- جلسه اول: ٢ اسفند ١۴٠١
- جلسه دوم: ٩ و ١۶ اسفند ١۴٠١
- نشست چهارم:
- جلسه اول: ۳۱ خرداد 1402: آشنایی با مدلهای اشاعه، ارزشیابی، اعتبارسنجی، نشان حکمت و الگوی مدارس تراز
- جلسه دوم: ۱ تیر 1402: الگوی پیشنهادی برای سکوهای آموزش، مبتنی بر رویکرد حکمت و طرح سکوی آموزشی حکمتکده
رویکرد مدرسهای حکمت، علاوه بر ویژگیهای عمومی آن که کمابیش برای علاقهمندان شناختهشدهاست، دارای این ویژگی منحصربهفرد است که در قالب یک ساختار مهندسی شده و سیستمی منسجم، طراحی شده و سازوکارهای متعددی برای آن ایجاد شده است. هرچند که این سازوکارها در قالب بستههای سیستمی، و نیز بستههای آموزش مربیان، با مدارس و فعالان علاقهمند، به اشتراک گذاشتهشده، اما تا کنون در هیچ جلسهای، معماری و ساختار سیستمی رویکرد حکمت، توضیح داده نشده است. در این جلسات تلاش شده که در ۶ بخش، زوایای مختلف مدل سیستمی معرفی و تبیین شود.
اسلایدهای معماری سیستمی رویکرد حکمت
نظر شما
[تعداد: میانگین: /5]