سلسله نشست های آشنایی با معماری سیستمی رویکرد مدرسه‌ای حکمت


  • نشست اول: ٢۵ بهمن ١۴٠١
  • نشست دوم: ٢٧ بهمن ١۴٠١
  • نشست سوم ( آشنائی با ساختار محوری مدیریت رفتاری شاگردان):
    • جلسه اول: ٢ اسفند ١۴٠١
    • جلسه دوم: ٩ و ١۶ اسفند ١۴٠١
  • نشست چهارم:
    • جلسه اول: ۳۱ خرداد 1402: آشنایی با مدل‌های اشاعه، ارزشیابی، اعتبارسنجی، نشان حکمت و الگوی مدارس تراز
    • جلسه دوم: ۱ تیر 1402: الگوی پیشنهادی برای سکوهای آموزش، مبتنی بر رویکرد حکمت و طرح سکوی آموزشی حکمت‌کده

رویکرد مدرسه‌ای حکمت، علاوه بر ویژگی‌های عمومی آن که کمابیش برای علاقه‌مندان شناخته‌شده‌است، دارای این ویژگی منحصربه‌فرد است که در قالب یک ساختار مهندسی شده و سیستمی منسجم، طراحی شده و سازوکارهای متعددی برای آن ایجاد شده است. هرچند که این سازوکارها در قالب بسته‌های سیستمی، و نیز بسته‌های آموزش مربیان، با مدارس و فعالان علاقه‌مند، به اشتراک گذاشته‌شده، اما تا کنون در هیچ جلسه‌ای، معماری و ساختار سیستمی رویکرد حکمت، توضیح داده نشده است. در این جلسات تلاش شده که در ۶ بخش، زوایای مختلف مدل سیستمی معرفی و تبیین شود.

بنر سلسله نشست‌های آشنایی با معماری سیستمی رویکرد مدرسه‌ای حکمت

اسلایدهای معماری سیستمی رویکرد حکمت




این مطلب را نیز مطالعه کنید :  مربی با طمانینه در ارزشیابی زیرکانه

آثارپروژه طراحی معماری برنامه درسی رویکرد مدرسه ای حکمتپروژه‌های معماری نظام تعلیم و تربیت و برنامه درسیچالش ها، ميزگردها و مصاحبه هافعالیت‌ها و پروژه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *